Wednesday 11 November 2009

kisah benar nih

satu pagi..seorg tok ketua dari kampung kundur hilir, pedas. tengah start engine motornye..bini die lepas kunci tingkap, pintu dapo, pintu depan, pintu bilik air..da check reban ayam sume, tekedek2 jalan tunggu kat pagar..start je engine, tok pon jalan la ke luar pagar..isteri die tutup pintu pagar, kunci. berjalan la ke motor..da sedia, tok ketua pon mulakan perjalanan..sampai ke simpang tiga kat hujung jalan tu die pon tanye la bini die..

"mano kito, podeh ko..linggi?" lame die tunggu, senyap je takde jawapan. die pon pusing la ngadap bini die..
"eehhhh..takdo kau.." bini die takde..tertinggal daaa kat depan pagar. tak sempat naik motor tadi, die da jalan..hihi

p/s : jangan tak pandang belakang.. =P~
pss  : aku lupe nak info..tok ketua dengan isterinye da kembali ke rahmatullah..al-fatihah..

14 comments:

  1. ni penah terjadi kat abah ngan ma aku ni..hahaha

    ReplyDelete
  2. Tu la pasal. Atok aku pn pnah bwat keje neh...

    ReplyDelete
  3. Malaysian Bloggers,

    Need free traffic for your blog?

    Blogger Community

    ReplyDelete
  4. akhirnya.. kuar gak cito ni ye. beb. mano gambonyer? aku dah makan sushi kali berkali dah ni.. gambo x publish2 lg.. tp tapis dulu tauu.. :P

    ReplyDelete
  5. sape punya ketua kg la tu kan??? dah la nak paie podeh ko linggi...buek malu org kg yo...huhu...

    ReplyDelete
  6. pernah terjadi kat aku. sedang asyik nak duduk kawe aku pecut moto. aku plak tergolek kek belakong.

    www.pengeRindu.com

    ReplyDelete
  7. tak sempat den nak naek. member aku tu dah blah. katenye, den ni kurus. xperasan dah nak ke belum.

    ReplyDelete
  8. e.l.i.s.s.m.i.e:
    ehehe..mesti kelaka kan..

    Zura:
    gitu lah zura..bule plak x pasan..=P

    Fariha Ahmad:
    ekeke..atok tu sure nak cepat tu..

    IMCurtain:
    hai there..=]~

    cik orenlili:
    ehehe..suda kua..
    sushi akan tiba next entry..
    orite~

    Capo Grande:
    ketuo kg omak den laa..hihi

    Mr.J @ pengerindu.com:
    hoho..sakit tuhh..

    ReplyDelete
  9. hBz:
    ehehe..tu kene tambah berat tuh..=P~

    ReplyDelete
  10. org nogoghi ko hudadida?? sekapal la kito...huhu....

    ReplyDelete
  11. Capo Grande:
    iyolaah..sokapal la kito nampak eh..

    ReplyDelete
  12. aiyo mak..
    bleh,tertinggal plak dah..
    aduhai..apo dipikir,smpai bini tertinggal?

    btol ker,dh meninggal?

    ReplyDelete
  13. Budak Malu818
    la haii..apo plak namo kao malu lak nih..takdo idung ko?hehe

    ontah la apo dipikir tah..
    a'ah..deduo da meninggai..

    ReplyDelete