Friday 26 March 2010

tilu, tuli, talu?

ah, sepatutnya skrg tengah post entry tentang gunung kinabalu yg da berjaya aku takluki puncaknya *bangga jap* tapi lagu yg baru aku download lepas tercari2 sekian lama *lama la sgt* buat aku nak post entry pasal lagu yg best nih..korg kenal tilu? haha..kenal tak? mesti da kenal..yg tak kenal meh aku brief sesikit..pada asalnya tilu tu band indonesia yg mempunyai tiga ahli dan word tilu dalam bahasa sunda bermaksud tiga, kmudian diorg jumpa ahli2 yg lain trough sosial network dan terus kekalkan word tilu sempena gabungan ahli dari tiga negara iaitu indonesia, semenanjung malaysia dan malaysia timur. jangan tak tau tilu jugak adalah artis recording KRU Records, single 'Ku Bukan Aku' tu hasil ciptaan Edry KRU la..

jom layan...=]~


Tilu - Ku Bukan Aku
Lama sungguh hari berlalu
Hening malam menyiksaku
Bila bersendirian sepi jadi pilu

Kau pergi aku yang hilang
Sedikit pun hidup tak senang
Langit cerah ku renung mendung kelabu

(korus)
Kerana diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Fikiran tak keruan
Jiwa rasa kekosongan
Diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Pulangkan dia ke pangkuanku

Yang digemar menjadi bosan
Sukarnya cari ketenteraman
Bila hati bersedih semuanya tak betul

Ku cuba setabah hati melupakan
Dirimu dari ingatan
Tapi semakin dicuba semakin rindu
(ulang korus 2x)


*info credit to jomgig

No comments:

Post a Comment