Monday 10 May 2010

apek kong kang

pagi tadi macam biase aku keluar pegi keje jalan kaki subuh2 gelap tuh ke bustop. ade la satu..eh bukan, ade sorg apek ni..die pagi2 jogging kat area taman rumah aku tula..kire tiap2 pagi mmg akan nampak die lah senang cite..tapi yg aku peliknye bin ajaibnye kan..bile aku selisih dengan die..secara automatiknye die akan melencong rapat kearah aku. aku pelik kat situ. mula2 tu aku biar jelah ingatkan die letih jogging sbb tu jalan kejap kiri kejap kanan. rupa2nye tak. bile aku perhatikan balik dari jauh, die jalan sikit punya lurus..bile nak sampai kat aku je die melencong. aku cakap dalam hati, nak kene sepAk apek tua nih.esok2 nye aku buat observation lagik, jadik jugak. dan bukan aku je. sume pompuan2 yg die selisih die akan buat macam tu. pale hotak nye apek. dan yg terbaru pagi tadi lah. hampeh betol. umur da same dengan atok aku da tapi gatal! eeeii..aku campak kolam loji kat rumah aku tu baru tau. mongok!

No comments:

Post a Comment