Thursday 1 July 2010

sumpah. bukan ni yang aku nak.



aku rase tiap kali aku meleleh aku kalah dengan perasaan aku. kdg2 aku fikir patot ke aku kalah meleleh macam ni. tapi sumpah, bukan ni yang aku nak. cuma bile aku teringat pekara yang menyentuh perasaan aku, aku akan meleleh. lagi2 bile semua bende yang aku buat tu mmg aku regret sangat2. kdg2 leleh aku makin menjadi2 sampai effect lena tido aku. cuma yang pasti aku jarang meleleh depan orang. kalo nak leleh aku akan carik tempat strategik dan kalo ade rase nak leleh kat public aku akan tahan supaya tak leleh.kdg2 aku letih macam ni, leleh tak berhenti. tapi apeje yang aku bole buat selain meleleh. yang penting aku tak kaco orang. kdg2 aku rase hidup ni tak adil, tapi bile fikir2 semula semua tu silap aku jugak. orang kate tuhan tak kan bagi kite ujian kalo kita tak bole hadapi. aku bukan menidakkan takdir tuhan, cuma kdg2 aku rase semua ni terlalu berat. *ambik nafas, hidung dah tersumbat* aku harap semua ni cepat berakhir.

2 comments:

  1. ~senyumlah kawan hanya itu mampu buat kau tenang ; diri sendiri.

    ReplyDelete
  2. akugunakanta :
    betul2 tersenyum bile bace komen ko ni..thx kawan..

    ReplyDelete