Tuesday 22 November 2011

bola la pulak

selamanya..selamanya..selamanya harimau malaya~ ewaaah~ 

haha sure korang dah tau kan entri kali ni tentang ape?hehe, aku rasa siapa je yang tengok final bola sukan sea hari tu semua mesti ade simtom tegang urat perut, tegang urat leher, peluh pun mesti terlebih merembes kan?ade yang sakit tekak?huhu. tatabahasa mengancam.


tapi ape pun tahniah untuk Harimau Muda Negara, tahniah Ong Kim Swee, pingat emas milik kita, bangga ok bangga. kalau siapa2 yang ade twitter dan follow @KieranHotfm korang sure boleh nampak update terkini die tentang bola, dengan wife @yangazliyang & anak die yang kecik tu, cute jek. aku takde la minat sangat bola ni, tengok game jugak la. tapi since tengok bola kat stadium bukit jalil masa malaysia lawan singapura haritu, semangat lain macam. huhu. tapi sayang malaysia kalah masa tu, dengan singapura yang banyak berlakon. mintak maaf ye warga singapura, pemain bola anda masa tu tak profesional.

ok, berbalik pada tajuk asal kita tentang harimau muda negara. tengok bola haritu baru la aku tau sikit2 nama2 player. sebelum ni aku kenal KFCM je. eheh~ sebab die memang terer la tangkap bola. kagum aku. bab die curang tu aku malas la nak komen. bagi kat korang je =P kalau nak follow twitter die boleh follow @fahmiapexs. aku puji Baddrol bakhtiar main cool jek..tah berapa kali kena tackle tetap maintain. memang layak jadi kapten. Asraruddin Putra pun boleh tahan, Ahmad Fakri Saarani..erm dah ade banyak komen dari orang lain dah.. =D hehe.


semangat~

 malaysian crowd.

disaat kemenangan.

kalau tak posing tak sah la kan, nama pun juara.

tengok jela Meiga..

 with their medals

 segak-segak..team malaysia rocks!

 disaat kekalahan indonesia.

fanatik.

save the ball kfcm!

yeayy! kita menang pingat emas!

p/s : kemain lagi aku komen pasal bola sepak nih. tak pernah dibuat. haha. 

*pada siapa2 yang aku tak kredit untuk gambar mintak maaf ye, anyway thanks for the pictures guys*

No comments:

Post a Comment