Sunday 5 February 2012

budak kecik yang super cute.

tadi godek2 koleksi video lama, just nak share video ni..dulu masa study famous gila budak kecik ni, nyanyi dengan sepenuh hati. muka full of expression. dengan gaya dia yang super cute tu. hehe, tak tau skrg apa cerita..tapi aku ada reserach sikit, owner blog tu bagitau ada video budak ni mengaji sebab ada yang complain mak ayah dia didik dengan ajar lagu. jadi nak puaskan hati orang lain mak ayah dia record & upload dia mengaji pulakkk. huhu,+ tapi aku tak jumpa pulak, jom layan..


aku cari video ni kat youtube, mula2 tak jumpa. so aku upload. 
dah upload baru jumpa pulak. haha. (+___+)


in case la video yang aku upload tu tak boleh play, 
aku letak jugak yang ni. =]


ini ada banyak la jugak dalam youtube. so have fun. ;]


p/s : comel rasa nak gigit pipi =P

2 comments:

  1. comel budak nih
    :-)


    P/S : Tolong Bantu Hans Menang iPad 2 ->

    http://hanspunyablog.blogspot.com/2012/02/pusingan-akhir-contest-gadget-impian.html

    ReplyDelete
  2. Hans:
    hi hans..comel kan? hehe..
    i will~ ;)

    ReplyDelete