Monday 27 April 2009

Baru..

haa..harini kite mulakn dengan bismillah (cewah) pasang niat wat keje dengan ikhlas =] (walopon kdg2 x ikhlas =P) hihi..tp ape yg penting..kerjaaasama..huhu..wonderpet! ngee~ ape yg aku nak kongsi dengan korg harini ialah ade dua bende baru yg berlaku dlm idup aku..yang pertama...taraaa~

aku ade ikan baru..weee..=D

huhu..aku ade ikan baru..jangan jeles eh..(walopon aku tau korg mmg tak jeles sbnrnye..hihik) tetap ade warna merah..tp campur biru sbab aku da bosan dengn warna merah aje..berdua lebih baikk kn..=D

~~~

erm..yang ke-2..d kesmpatan ni aku nk ucap tahniah utk sis teratai & abg asidz diatas pertunangan mereka pada tarikh 18 april 2009 yg lepas..yay! =P~ yg bersamaan dgn bday abg asidz..hepi bday abggg..=D semoga hub korg bekekalan yek..nti kahwin jmput la sye eh..=D utk sis trima ksih sbb jd kakak yg baik utk dida..ni aku upload pic diorg utk tatapan korg..

curik pic ni kt facebook tatai..hihi..


p/s: jgn mrh eh sis..=p wish both of u happy..

No comments:

Post a Comment