Wednesday 22 April 2009

batok selesema..

hurm..arini nk msok dua mggu aku batok selesema (eje baku la plak..huhu)..sebab ade org tego aku aritu..die say thank you by email..then aku reply sesame..skali die reply blik kt aku..email kosong.haaaikk..pelik aku.xpe.aku bia jela kn..x lame pastu die bg email lg..

TGK BWH.. SALAH 2... (msg kmudian)

Sesame...+street = SESAME STREET LA..

SAMA-SAMA BR BTL..

APA DA.. (msg yg spatotny d hanta sblum tu)

haha aku da tegelak da time tuh..seb baik lam office so cover2 la skit..aku ni kalo da gelak bende yg mmg buat aku gelak besa mmg susah nk benti..kih kih..

bebalik pd cite aku batok selesema..agak mnyushkan bile aku xle tdo mlm dn mnyebabkn aku x ckup tdo..huwaaa...(jahatnye aku..) tp bile aku pk2 balik..sakit dturunkn oleh Allah kpd hambany utk mencuci dosa2 tecik..so aku pn rilek kejap..pk salah silap aku..(muhasabah diri la time nih..) amik air smyg petu solat..(kbtulan x solat isya' ag..hehe) suara pn ade rockk uu skit..tp leh control ag..cuma kt office asik kang! kung! kang! jela kejenye..kalo kt lua ag ler..dok menyedut asap2 kete ke dalam peparuku ini..sosak napeh den...gatai jek tekak nih..kne mnum air bebanyak nih..tp da mnum da..dok lam air-cond ni asik nk tetencing jek keje..haha..kwn aku kate..

"jgn la ckp nk kencing ke berak ke..ckp la nk buang air besa..buang air tecik.."

huhu telaka plak aku dnga..hik hik..uhuk uhuk ops sori tebatok..tula gelak kn org..adei..dlu bile org ckp cmtu aku pn pk bende yg sme,yela cm gelik2 la kn..tp da bese da cmni..moral of the story..jagalah kesihatan anda..kerana dirimu begitu beharga..=D

No comments:

Post a Comment