Sunday 24 January 2010

('_') (!_!) (-_-)

Aku belum pernah lagi macam tu bile kau perlukan aku. Tiap kali kau ade masalah aku akan cuba jadi pendengar yang baik walopun aku tak bole nak selesaikan. for all this while aku sedaya upaya berusaha cari jalan keluar untuk kau walopun tak jumpa tapi ape yang kau buat sekarang, buat aku rase yang aku hanya mengganggu kau. hanya membebankan kepala otak kau. mungkin kau tengah sibuk dengan kerja tapi aku hanya nak ambik mase sikit untuk kau dengar masalah aku, tolong tenangkan aku dan legakan hati aku. kalo ape yang aku mintak terlalu banyak bagi kau, aku mintak maaf. seriously aku terkilan, bile aku perlukan kau..kau tak bole tenangkan aku. ye mungkin betul cakap kau. aku perlu buat keputusan sendiri. cuma aku fikir, aku hidup kat dunia ni atas ihsan mak ayah aku. aku pernah lukakan hati diorg dan kalo bole aku tak nak pekara tu berulang. kau tau segala2nya. aku hanya manusia biase. aku hanya perlukan seseorang yang bole kongsi kesusahan dan kesenangan aku..

p/s : maafkan aku ( _")

5 comments:

  1. Huhu... Besela mnusia.. They tend to forget..

    ReplyDelete
  2. Farihah Ahmad:
    sedih la farihah..
    sangat kecik ati..(-_-)

    ReplyDelete
  3. xsume kawan bleh dgr masalah kiter huda...susah nk cari org seperti itu...

    ReplyDelete
  4. Zura:
    bukan ape zura..kitorg kenal da lame..
    mgkin pd die xde pape kot..
    tp xpelah..
    xnk lg ganggu die..

    p/s : sedihnye. xnk igt lg.

    ReplyDelete
  5. layari butik online kat sini.tq

    ReplyDelete