Thursday 19 April 2012

getah rambut babi???

oook, minggu lepas aku balik kampung. mama ternampak getah rambut aku hok yang belit-belit tu. katanya macam dalam email, email apa? email dulu kala. aku pun tak berapa nak ingat dah sebenarnya. tengok jela gambar kat bawah ni. mungkin boleh kembalikan ingatan korang yang masih fresh. mula-mula aku ingat kan betul-betul kulit babi tapi bila google banyak yang bagitau rupanya kondom. kalau yang baru takpe, ini yang dah guna. pfttt. gelik woi.








seee???


getah rambut aku memang sebijik sejibik dengan rupa gambar first tu. luaran jela. kat dalam tak sama pun. aku balik, aku tengok sendiri apa ada dalam getah tu. lain sangat. haih.

yang kat bawah ni getah rambut yang aku beli.

|
|
|
\/





sama ke? dah tentu lah tidak. hurm. nasib aku tak buang semua getah tu. pokai woo. sedap guna. 
so lain kali periksan dulu sendiri punya. PERIKSAN? pon boleh hudaaa.


No comments:

Post a Comment