Friday 20 April 2012

keluarga telur yokies

main hashtag #AkuRindu90s kat twitter. tiba-tiba ada sorang perempuan cantik ni @xuriatee dia mention pasal Yokies. ala cerita katun telur dulu tu. ingat tak, ingat tak? meh recall balik. 


taraaaaaa!!!


comel kan??? =P

aku suka gila tengok cerita ni. paling ingat iklan dia, "Tahan, tahan, biar papa pegangg" lebih kurang kot macam tu. tapi aku punya la excited sampai cari kat youtube. haha. gila kan? sampai ade sorang terjebak jugak bila xuri dok tanya kat timeline. @ChadRazak . tapi kecewa sebab tak jumpa walau satu video pun. hampa, hampa. (-_-")

tapi aku gagahkan jugak cari lagi. akhirnya jumpa la jugak, tapi jumpa watak2 keluarga yokies je. ok la dari takde kan. jom aku kenalkan. (^__^)

 MAMA YOKIES

 EGIE

EGOF

 EVIRA


PAPA yokies takde, adik EGOF yang satu lagi pakai baju turquoise tu pun takde. tak jumpa la. nak je pegi RTM mintak diorang mainkan semula katun ni. hihik.


p/s : masih berusaha cari lagu tema Yokies. hik


4 comments:

  1. ingat lagi cite nie...comey cite nie...

    ReplyDelete
  2. aik nama saya pun ada?? kehkehkeh.. lawak beteii la time mencari tuu

    ReplyDelete
  3. chad razak:
    haha adela..kite bertiga je yg sebok kan yokies tu..hahahaha

    ReplyDelete