Monday 28 May 2012

pengsan via derma darah


derma dara *dibaca derma darah*
event : TwtupCampus
lokasi : UPM Serdang

lepas je derma darah, kami ke toilet nak touch up balik la kan. tiba2 ada orang pengsan woi. depan pintu toilet pulak tu, aku dengan auji papah dia..tadi tu ada nampak dia derma darah jugak. kesian sebab dia sorang2. masa pengsan tu ada amoi dua orang berdiri sebelah dia, boleh pulak diorg blah je macam tu. aku syak diorg takut. mende tah takut tengok orang pengsan. tolong la lain kali. (-_-)!

aku dengan auji la papah dia. mula2 minah tu kata dia ok, lepas tu pengsan balik. kejadahnya ok. kitorg papah ke tempat derma darah tadi. jangan ingat dia ringan walaupun kurus, berat woi.

lepas tu pegi toilet semula. aku dah rasa kebas2 dah time ni sebenarnya, dalam toilet tu jugak aku sedut milo kotak yang diorg bagi lepas derma darah tadi sebab mata aku macam nampak tak nampak dah orang2 kat depan aku tu. aku nak duduk sebenarnya, tapi akhirnya masuk bilik derma tadi jugak. kahkah. tapi tetap duduk.

jadilah cerita 'orang derma darah papah orang pengsan akibat derma darah yang hampir pengsan'.

ohh, aku ada mencanting batik. nantilah upload pic batik tu, bukan lawa pun. hek. 

ohh! aku jugak beli bukufixi yuols. weeeeeee.

#Zombijaya #Kopi #KitabTerfaktab

p/s : jangan angkat berat lepas derma darah. +_+ ..

2 comments: