Wednesday 30 May 2012

vector pertama saya

ok ini cubaan melikus, eyy apeda melikus (-__-)! melukis.

testing 1, 2, 3..ekkhemm.

ok, ini cubaan melukis vector aku yang pertama. lukis diri sendiri je, kenapa? bajet cun ke? adalah sikit. hik..eh, tidak. sebab kalau lukis orang lain lepas tu tak cantik, nanti orang mungkin cakap..

"erm, kenapa pipi saya tembam?" | "mata saya kecik sangat lah!" | "eh, awak lukis gamba alien mana ni?"

haa..see? so, aku tepek je muka sendiri. sonang cito.

bersedia atau tidak?? bolos saja vector ituuuu!!! 


ala yela, yela kutuk la..kutuk sikit-sikit jela (-_-#)
jangan la kutuk lebih-lebih, bagi la komen yang membina. hik.



p/s : ok memang tak sebaik cikgu dani. maaf cikgu kalau ada yang terkurang.

4 comments:

  1. Apa2 pun, tahi lalat jugak yang mahal..

    ReplyDelete
  2. chad razak:
    keh keh keh..patutnya kecik lagi tu
    bese la kan..nama pun kartun hiks :P

    ReplyDelete
  3. nampak cam tua jeee. ade kedut2 laaaa

    ReplyDelete
  4. Amira Ramizan:
    memang dah tua pun..kakaka :P

    ReplyDelete