Monday 10 August 2009

die da kawen

hurm..rasenye belom terlambat lagi untuk aku ucapkan tahniah atas perkahwinan abg asidz & sis teratai yang berlangsung pada 18 julai 2009. maaf ye tak dapt datng..jauh sangt la (padahal seberang laut jek hhu) takde pastport hehe..buat pengetahuan korang aku kenal diorg ni melalui chatting kat server friendchatz (sile click kalo nak join =]) sis teratai da macam kakak aku da. walopon kitorg jumpe hanya sekali tapi kami rapat, memang seorg kakak yang baik. thank you sis..u're a very gud sister and friend..mwaahh (abg jgn jeles eh..tak amik pon, pinjam jek hehek =P)

kat sini aku ade tepek picture kawen diorg..pic ni diorg send kat aku oleh kerana aku tak bole dtang hehe..so enjoy k..

gemuruh jiwaaa..semangat membaraa..hihi


ecey2..songkok nak senget..


ha..posing dedua..cumel3

amboi3..lawonye die..ley masok meminang..hiks ops sori abg..da book eh..ngee


waahh..tatik3..nak ceklat skit..=P

celamat perantin bawu..


aaa..pose jangan tak pose..


tenyum3..ecey..cumel3..(abg nampak kurus dalam ini gambar =D)


aa..tiom tangan..duk rapat2 skit..rapat lagi..


da nikah da..kawen da ke lom? =P ehehehe

ini bonus 2 pic aku edit untuk tatapan korg..hihihi




p/s : harap sis akan tetap jadi kakak dida..mwahh..thanks sis..

No comments:

Post a Comment