Saturday 15 August 2009

Tag 1 [nama di google]

tag ni amik dari ayie a.k.a nyei ok..oleh sebab muka tak malu so aku pon dengan tanpa segan silu emik tag ni..hihi *lom penah di tag dan mengetag sesape..suci lagi nih. haha*

petame2 sekali *sekali je tau*..open la browser google dan select image google..
kedua pulak taip nama anda dan click search..
ketiga tu paste kan gamba2 yang keluar dan tepek kat blog anda
keempat ni gamba hendaklah berukuran pasport. *ok tipu* gamba sekurang2nya tepek lima.

so, dengan teruja aku taip name sendiri kat google search tu..then keluar la gambar ini..

1.
huhu..tak sangka nama aku adalah sebuah stesen tv.. > huda TV 'A Light in Every Home'


2.
erkk..tak penah sangka aku adalah nama sejenis beer. +_+ adeh..
selama ni aku ingat nama huda maksud baik2 je..

3.
aku sebuah Masjid Al-Huda, Irving Park Road Schaumburg. Northwest suburbs of the Chicagoland area. Agak memberangsangkan carian aku kali ni.

4.
wah. international welfare plak. baiknye aku ni.

5.
aku adelah sebuah gua. huda luknja kat slovenia. huhu. menarik.

aa..aku telupe la..oleh kerana aku tak penah di Tag dan mengeTag ni..jadi aku lupe nak Tag org..haha..so skrang aku nak Tag sape2 je bace..huhuhu..

3 comments:

  1. bapak ah..jeles gle aku..hahahaha..cis..knape name aku xde produk2 dan tempat2 yg menarik..T___T

    ReplyDelete
  2. alah. creative ngko macikk.. nama aku xde ape pong!

    jgn jeles nyeii.. :P

    ReplyDelete
  3. to nyei : ekeke..jgn jeles nyei..hiks..wink2

    to orenlili : huhu..sesaje test..tetibe bes la plak..huhu yg paling x tahan..name beer tuh..hadeh..

    ReplyDelete