Monday 5 October 2009

Tag 3 [oleh en airland]

aku hutang tag ni da lame, since bulan puase..skrg baru teringat sbb sebelum ni bz dengan entry lain..ngee..so skrg aku nk langsaikan tag yang ade..



1. Apakah yang anda lakukan 30 minit yang lalu?
skrg pukul 12.14 pm..30 min lepas aku tengah ezshape ogawa..

2. 2 jam yang lalu?
baru bangun tido..heee *termalu jap*

3. Minggu lepas?
since aku takde keje ni carik keje la kan, carik pasal pon ade gak, carik bf..nanti dulu kot, lepak, online, pegi open house, ..beyak tecing tdo..heee

4. Tiga lagu yang anda boleh dengar berulang kali?
aku rase lagu yang aku bole dengar berulang2 kali..skrg kan musim raye..so lagu raye uji rasyid & hail amir - seloka hari raya *my fav one* selain tu lagu samantha mumba - i always come back to your love..suke sgt lagu ni dan lagu search - isabella..aku rase lagu tu berantu kot..tiap kali denga meremang je bulu roma aku..huhu

5. 3 binatang yang anda tidak suka?
aku tak suke lipass serangga perosak..tikus yg berkeliaran tak kire kat rumah atau kdai makan..lagi satu aku tak suke anjing..cam yana cakap tak ske anjing main kejar2..padang kat rumah aku tu da macam tempat perhimpunan anjing2 se-pinggiran..

6. 5 fakta tentang anda?
i like writing..
suke travel..
suke berangan =P
single but not available..boys are sukcs..some men too
now i want to have a gud job, gud life

7. Tahun depan mungkin anda…?
ade kerja tetap..jumpe mr. right..i wish..

8. Saya tak reti sangat?
nak tunjuk perasaan..
aku nak sgt berani dalam meluahkan ape2 saje rase tak puas hati..bile la tu eh..

9. Saya pandai..?
mengkantoikan diri saye..adehh

10. Kawan saya…
ramai..kawan saye adelah org yg saye kenal..dan mengenali diri saye seadanya..

11. Saya ada…
segalanya yg saye perlukan dalam hidup..cuma saye tak pandai gunakan.. +_+

12. Saya seorang yang sangat ganas..
bile saye tengah nyenyak tido..saye pon tak tau how ganas is my ganas..yg pasti bangun tido sume da terbang, terangkat sane sini..heh *sile abaikan tang terangkat tu*

13. Adik saya..
ade sepasang..sorg lelaki, razlan ramizan..sorg perempuan, nurul amirah ramizan..

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 3)
- blogging, bpe bnyk blog pon aku leh bace..
- chatting, sampai kul bpe pon takpe *asalkan aku tak keje*
- sleeping, mmg heaven..

15. Bilakah kali pertama bercinta?
kali pertama..semasa umur aku 19 tahun dengan mamat kelantan..mase tu aku study kat GMI..heh mak aku pesan jugak jangan bercinta tapi aku yg degil..gatai sgt..=P


16. Perkara yang orang tak percaya tentang anda..?
org tak pecaye aku bole jaga diri..sbb aku selalu je ter-selitkan masalah kat diri aku ni..
bukan saye yg salah..masalah tu yg nak ikot..heee *mmg takle pakai ayat nih*

17. Saya rindu..?
- kehidupan sebelum badai yg menimpa kapal saye
- suatu mase bersame die dulu *i mish dat*

18. Saya tak sabar..?
- nak mulakan hidup baru
- nak denga org tu cakap teeett..=P

19. 5 laman yang anda selalu layari..?
blog, hotmail, fb, anime-eden dan gmai..

20. Anda mahu tag?
semua yang berada dalam senarai dekat padaku, rakan jenayah, beliau dan mereka..

No comments:

Post a Comment