Sunday 18 April 2010

terima kasih..maafkan aku..

untuk insan yg sangat bermakna dalam hidup aku..yg sentiasa ade ketika aku memerlukan satu mase dulu..terima kasih untuk masa yg kau luangkan..untuk kasih sayang yg kau curahkan..untuk nasihat yg berguna buat aku jadikan panduan..semoga kasih sayang itu berkekalan..semoga kau masih ade masa untuk aku dan semoga segala kenangan kita kau simpan dalam ingatan..aku mintak maaf sekiranya ade rasa sakit hati yg kau simpan, terlanjur perkataan dan perbuatan yg aku tak sedar dan kesilapan yg memburukkan keadaan..lagu ni mengingatkan aku pada kau..kau ilhamku..


Kau Ilhamku by Man Bai

Beribu bintang dilangit kini menghilang
Meraba aku dalam kelam
Rembulan mengambang kini makin suram
Pudar ilhamku tanpa arah

Sedetik wajahmu muncul dalam diam
Ada kerdipan ada sinar
Itukah bintang atau rembulan
Terima kasih kuucapkan

Izinkan kumencuri bayangan wajahmu
Izinkan ku mencuri khayalan denganmu

Maafkanlah oh...
Andai lagu ini mengganggu ruangan hidupmu
Kau senyumlah oh...
Sekadar memori kita di arena ini
Kau ilhamku
Kau ilhamku...

No comments:

Post a Comment