Monday 18 April 2011

YaNa Yassin 1st Giveaway

salam,

rasa dah lama tak jenguk, eh bukan. jenguk je hari2 tapi jenguk baca komen kat kotak jerit jela. balas surat peminat, eh! sekarg mana main surat dah..balas email peminat, balas twitter peminat, balas BBM peminat.. *bluekkk, ye2 aku tau korg nak muntah kan?* haha..adake peminat? =P

tee hee hee..

sebenarnya ni ada Give Away (GA) daripada Yana Yassin, her 1st GA..dan aku punya 1st GA participation, cikRara yg kiut tu yg invite aku. dah lama jugak cik rara invite. tadi check tarikh luput..masih sempat *nasib baik, kang majuk pulak cik rara kang* ngaaaaaaa~ ampun cik rara..



haaa..ini la banner cute cik yana yassin tu. hehe sila klik banner untuk ke blog beliau ok.


hadiah yg cik yana nak bagi tu yg buat aku teruja..

1 - Color Contact Lens
2 - 10psc Foot Detox.
3 - Topup - RM 10
4 - Topup - RM 5

aku suka dan teruja! dengan hadiah pertama tu, sbb tak pernah pakai. adik2 dengan mak aku pakai contact lens..hari2 dok tengok je diorg tepek lens tu kat mata..hehe

ok, skrg nak aku nak tag 3 org sbb tu salah satu syarat give away ni..


eh lupa nak btau, tarikh tutup GA ni 30 April 2011. so, hurry up girls! =D~

5 comments:

  1. GudLucl dear ..shida akan join..tq tag =)

    ReplyDelete
  2. Zura:
    thx u zura..hehe
    lps ni nak tag zura pulak..=D

    Shida Radzuan:
    thx u shida..
    gud luck to u too..

    ReplyDelete
  3. terima kasih join my 1st GA, good luck eh.

    ReplyDelete
  4. YaNa YassiN:
    sama2 kasih cik yana..=]
    thanks jugak.. =D

    ReplyDelete