Monday 31 October 2011

mask rider [part 2]

ok, disebabkan ade orang tanya aku pasal mask untuk entri sebelum ni dan die cakap tak berapa faham. aku agak die tak faham macam ape yang aku terangkan agaknye la kan. kepada siapa yang faham tu syabas laa. 1stly mari tengok gamba kat bawah ni.

ok, ini mask bahagian luar. maksudnya kita pakai letaknye kat sebelah luar. then, macam mana nak identify?

1. cuba tengok sisi/tepi getah yang di lekatkan tu. tak nampak kan getah tu kat bahagian ni kan?
 2. kedua, tengok kat bahagian atas dan bawah mask tu. kalau mask tu berwarna, senang la nak tengok dan bezakan bahagian dalam atau luar. nampak tak? nampak x?

 
3. satu lagi cara nak bezakan, tengok gambar kat bawah ni. dekat bahagian atas dan bawah tu, ade macam kain lebihan yang di lipat. so, itula bahagian luar.


gambar kat bawah ni bahagian dalam, yg mulut kita cium2 tu. nampak buruk sikit kn? tapi buruk tu la yang elok, huhu.



haha..nak jugak menyelit gambar aku kan? hihi. camwhore sungguh, dengan mask pun jadik.ngeh3. okey, harap penerangan aku jelas dan korg tak confuse lagi macam mana nak pakai mask ni. hehe.

p/s : agak2 mask rider penah tak pakai mask nih..hihih~ =P

No comments:

Post a Comment