Monday 24 October 2011

mask rider

oh! oh! oh! oh! ppareul saranghae~ hoho bukan2 tu lagu korea, hehe tajuk gempak kan. sebenarnye kepala pening. bau cat yang memenuhi ruang pejabat ini. oh tidak. sebelum keluar lunch tadi da mengata bos..
"sepatutnya bos provide kita mask tu" kawan2 pun back up setuju.

balik dari makan dengan kekenyangan, bau cat makin kuat pulak. hadui la. ape nak buat ni? tak kan nak tutup mulut guna tangan sepanjang masa, tak habis kerja aku nanti. ting!! ting!! atas kepala ade mentol menyala.

pashmina jadik mangsa. dapat idea ini mula2 tapi..tak kan nk pegang?

hah! belit macam ni. hamik kau. tak bernafas aku. rimas (-_-)!~

akhirnya. hehe ade jugak mask kat 1st aid tu. tak tau siapa yang beli. 
yang aku tau dah ade dalam pejabat, aku guna la. (^_^)

eh, tapi kan. nak bagi tau kat korang. jangan tersalah pakai face mask ni ye. sebab bahagian yang sepatutnya berada diluar adelah yang tak cantik tu. bahagian yang berwarna. yang warna putih tu untuk mulut kita cium. hehe. yang aku tau face mask ade macam2 warna, putih, biru, hijau. kalau yang ade warna tu senang la nak tengok kn? kalau yang takde warna, eh salah..kalau yang warna putih tu cuba tengok dekat mask tu.

 nmpk x line putih kat bhgian atas dan bwh mask ni. macam tula nak identify. =]~
haaaa..macam ni ok. =]~

p/s : bos da balik..yehuuuu~~ saye pon nk balik huhu~

2 comments:

  1. oh gitu eh?? berguna!



    *nampak sgt aku salu salah pakai mask =..=

    ReplyDelete
  2. Farihah Ahmad:
    ye. begitulah. hehe.
    harap2 lepas ni tak salah lagi (^_^)

    ReplyDelete