Saturday 22 October 2011

quick update kot.

aaa..i am crazy about bag lately..nak cari yang besar boleh muat semua tapi yang kecik pun cantik jugak tapi dah beli pun satu beg ni.tapi tak memuaskan. inila risiko beli online sebab beg tu dari china, salah aku la sebab tak tanya dulu tapi..salah orang tu jugak sebab bagi barang yang indah khabar dari rupa. tapi dalam kes ni indah gambar dari rupa. perhatikan gambar kat bawah ni..


ini yang di iklankan.


ini yang aku dapat.

ok aku takla marah sangat tapi upset la, sebab tengok dalam gamba lain tapi bagi lain. aku tak kisah dari china ke, korea ke, italy ke..asalkan gamba tu actual la. dia tak cakap pun yang gamba tu lain. tapi nasib baik amoi tu baik, bila aku cakap aku tak puas hati dgn kualiti dia refund balik rm10..huhu berbaloi jugak kn? jadi pengguna2 di luar sana, voice out! =P~

oh, minggu depan deepavali, lucky aku tak duduk rumah mama sekarang sebab for sure la deepavali akan menyesakkan jalan kat area batu caves tu. memang kami tak pernah keluar la bila tiba perayaan mereka2 tu. sesak bangat..dan cerita pasal cuti ni, last monday aku cuti, tengok adik aku convo kat unisel. sangat la mencabar dengan panasnye, laparnye sebab tak sempat makan, dan yang paling sedih aku duduk kat luar sorg2 walopun ade ramai yang datang. bukan aku kenal pon kan. ape pun tahniah Amira Ramizan. =]~

ini da bosan sangat da ni sampai da takde gamba lain nak capture.

dengan mama dan ayah. *bunga ade angry bird ok* huhu 


nox, kwn dia.

alhamdulillah, selesai pon convo die. tunggu sampai setahun lebih. apeda unisel. hurm. haih, laparnye..teringat makan pasta semalam, kat borneo rainforest cafe, sunway..yang tiara jaquelina punye tu..

fettuccine carbonara, nampak sedap kan? memang sedap.

p/s : sedap tapi mahal. berbaloi la kot.

3 comments:

  1. beg kite pun dh nk putus sbb beli online jgak huda..

    ReplyDelete
  2. fettuccine carbonara sedap sgt nmpak....
    huhu
    teringin ....
    singgah usha entry n iklan ..
    moga dpt bnu tmbh dana tabung blog.
    jommm singgah....

    ReplyDelete
  3. Zura:
    beli depan mata lebih puas hati kan?

    NormaLiza Mah:
    hehe tula mmg sedap..
    thx u singgah..
    nt akan jalan2 ke blog liza.. =]~

    ReplyDelete