Friday 6 January 2012

fibox

ok, 1stly Happy New Year, Selamat Tahun Baru & Glückliches Neues Jahr kepada semua~


kepada sesiapa yang guna chatbox shoutmix, korang mungkin tau yang shoutmix dah tak menawarkan perkhidmatan percuma. jadi dengan itu aku pon tercari-cari la shoutbox yang baru. at 1st, aku guna cbox..tapi tiba2 semalam aku tersinggah blog si zack, then tertengok pulak shoutbox dia. cambest pulak la kan. dengan pantas aku sign up. tapi kekecewaan melanda sebab payah sangat nak sign up manual, aku malas nak link kan fb punya acc. tapi lastly aku give up, aku ter-sign up jugak guna fb. mula la aku menggedik kat shoutbox baru tu. yang bestnye, kita boleh chat online tanpa ada delay2. maksud aku kita tak payah nak refresh la, dah confirm2 dia akan ter-refresh dengan sendirinya. pulak tu, chatting kat homepage chatbox tu pulak tu. memang paling bagus untuk tingkatkan traffic *itu kepada sesiapa yang nak tingkatkan traffic la ye* dan aku semakin syiokk pulak chatting kat homepage shoutbox tu. kalau korang nak join, mohle..jangan segan2 ok, deme sume peramah belake =P~


berminat nak join shoutbox yang cool ni? jom klik sini >> fibox


print screen my fibox. ok nampak sangat takde orang online.
maghrib ok, maghrib. sume solat.



peringatan : letak nama yang betul2 ok, jangan letak nama untuk test2..sebab setahu aku tak boleh tukar da lepas tu. kalau boleh bgtau aku ok, sebab aku pun nak tukar =P~


selamat mencuba!


ok, setel pasal shoutbox. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~000~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


update~


ok, aku dah dapat sign up guna email. rupa2nya aku yang salah sebab letak password memandai, patutnya guna password email tu jugak. haha. sengal.



2 comments:

  1. eh.kena link dgn fb ke? asal rasa macam waktu buat dulu tak kena link dgn fb pn

    ReplyDelete
  2. Polskahackrew:
    aritu da try tuka, tapi tak bole..sobs..

    [z@ck]:
    tak payah link pun xpe..
    tp aku tak tau kenape lmbt sgt aku pnnye sign up manual tu..
    tak kan la sampai 1 hari kot..
    wuuwuu~

    ReplyDelete