Sunday 6 December 2009

Tag 6 [oleh cik orenlili]

aku hutang tag ni da lame gile..sorry cik yana..hehehe sile lah bace =D


1. Bekas kekasih saya adalah :
saya tak suke bercerita, ingat balik tentang bekas kekasih saya. *GTH*

2. Saya sedang mendengar :
berita di tv3 walopun berada lebih dari 20 langkah dari tv. hebatkan telinga saya? *naik tangga laaa..hehe*

3. Mungkin saya patut:
buang perasaan saya terhadap dia..

4. Saya suka :
berangan. haha.
duit ofkos. korg pon suke kan? =D
jalan2 cari pasal. kendian2 pon sure carik makan jugak kn..hee

5.Sahabat-sahabat baik saya :
adelah sahabat saya dunia dan akhirat..

6.Saya tak paham :
kenape org suke ambik kesempatan atas kebaikan org lain..

7.Saya kehilangan :
kerja, kepercayaan org terhadap saya, kawan *saya harap saya hilang ingatan..sobs*

8.Ramai yang berkata :
sabarlah..

9.Makna nama saya :
Nurulhuda - cahaya petunjuk
sebenarnya kate ustad saya, dalam bahase arab nama nurulhuda adelah untuk lelaki..nama untuk ppuan nurul hidayah. tapi bagi saya same je..hee

10.Cinta itu adalah :
perasaan yang wajib ade dalam diri seorang manusia..

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
main game sambil tengok iklan tv3 yang da 15min tak berhenti lagi *ayah saye haha*

12.Saya akan cuba :
terima segalanya dengan tabah, berani, sabar.. *kalo bole la kan*

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever..?hik

14.Telefon bimbit saya :
adelah telefon nokia yang paling murah abad ini..huhu

15.Bila saya terjaga dari tidur :
saya akan buka mate lah..haha

16.Saya paling meluat apabila :
jumpa dengan org yng suke cakap BESAR

17.Pesta/Parti adalah :
sesuatu aktiviti yang bole buat org release tension mungkin..

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
erm..saya rase anak kucing saye yang paling comel

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
entah..kurg pasti..tapi rasenye time study kot..sbb time tu tak pk ape..main je banyk..hihi

20.Hari ini :
saya masih tak bole lupekan perkara terBESAR, terburuk yang pernah terjadi sepanjang hidup saya..yang menyebabkan saya mengambil tindakan yang paling bodoh dalam hidup saya..

21.Malam ini saya akan :
makan roti dengan kuah durian yang mama dan saya buat tadi..huhu sedap!

22.Esok pula saya akan :
call company kat kelana jaya tu untuk confirmation tentang gaji dan tarikh saya mula bekerja..

23.Saya betul-betul inginkan :
semuanya kembali seperti dulu..tapi tak mungkin..

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
saya sedar saya perlu cuci rambut saya yang da dua hari tak basuh..

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
dua2 best..tapi kadang2 playing tak perlukan duit..hihi

26.Makanan Barat atau Jepun :
saya makan je dua2..tak kisah asalkan sedap untuk tekak..*tu pasal badan cenggini hihi*

27.Bilik yang terang atau gelap:
saya prefer terang disiang hari..malam pon kalo gelap nak nampak cane kan..tido ofkos kena gelap! *saye takot gelap*

28.Makanan segera adalah :
good cholesterol..good diabetes..sume2 yg kearah kiOk +_+  tu lah..

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
tak ingat lahh..oh da ingat. tadi mama tanye da sembahyang maghrib ke belum dan saya jawab 'belum' hehe

30.Siapa yang anda nak Tag?
taknak tag sape2..haha

1 comment: