Wednesday 29 December 2010

esok cuti wey!

aku suke, aku suke..yeah. malaysia akhirnye menggondol Piala Suzuki..hoyeh3..pasukan malaysia, tahniah untuk anda..wuuuuhu, fahmi mmg encem..seb baik da bepunye =P
aku bukan la minat sangat sebenarnye bola ni, in fact aku tak kenal pon sape pemain2 mesia nih..seb baik la aku rajin jugak tengok berita@bace 'sok kaba' *bahase paso sungguh* rajin ker? haha..sebab lawan indonesia kot yang menyemarakkan lagi keinginan aku nak tengok. hhe. tapi takdela rajin bace ruangan sukan pon. hehek. kot2 yang encem2 tu menarik gak la minat aku nak tengok. *tengok je ke, ahaha*

korang nk tau sape awek fahmi? meh le tekan >> sinun.

klik untuk tumbesaran.

rupenye aku da lame pon menFollow beliau tapi taktau pon die awek fahmi..hek hek nampak sangat recently tak active blogging. huhu. yang aku tau die penah join program realiti, gua tak hingat plak program tuh, erm tanye die sendiri lah. =D

p/s : esok cutii..yay jugakk walopun aku tak keje..huahua..

No comments:

Post a Comment