Wednesday 1 July 2009

pergi sendiri

haa..petang ni aku rase cam bes jek nak post banyak2 pic aku yang di edit oleh satu website nih. <--- sepatotnye aku nak post ni semalam tapi tak smpat sebab mama da smpai kat bawah. so, aku buat new post. harini mama ayah takde. diorg pegi china. bukan menuntut ilmu yeh. diorang pegi honeymoon tah yang kali ke brape tah. *tak bawak kitorang tu kire honeym0on la tu kan* tapi diorang pegi dngan kawan. oleh sebab ayah merangkap drebar takde, jadik aku kene pegi sendiri. tapi mama cakap ya anta. malam tadi da cakap dengan die da..

"ya, esok mama suh ko anta akak g keje" *ayat taknak nampak besalah la kunon kan. padahal suke.heheh.*
"tau dah, mama da ckap" heh. follow da leader.

esoknye *pagi tadi la kan* pkul 6.18 mama da kejut aku. aku baru lepas kua bilik air sbnrnye tapi tak tngok plak jam pukul brape. tngok jam pukul 6.18 macam frustated plak sebab takle smbung tido. *haha, mane la badan tak debab* tapi oleh kerana aku terasa ngntok cikit, aku tido jugak. huahuahua.

bile aku bngun, mandi pehtu siap2 aku kejut la ya. ya bukan yakult ye. amira. die pun siap2, skalik die cakap..

"ya anta ko kat lrt jelah." hampeh.
"yela" pendek jek aku jwb. kunon tak pueh hati la.

aku pun siap2 then masuk kete. diam jek dlam kete. dalam hati aku dok pikir2, sebab rase geram die tak anta sampai ofis, bukan jauh pun. lalu duke nestapa tuh half an hours jek *esok nak pegi sendiri je. tak payah kejutkan die. kalo da susah sngat, tak payah anta pun takpe. tunggula aku ade kete (tah bile nak ade kete tah) * pehtu mase nak kua die ti0m tngan aku. tejuk plak hati aku. petu kan die cakap.

"kak, jalan elok2 tau. nanti balik btau la." aku agguk pale je. dalam hati *hum, tak baik cakap adik aku bukan2. die nak anta pun da bagus* tapi mama suh anta sampai ofis. iskk. takpelah.

aku tak marah pun da sbnrnye. tau jela, aku marah kejap jek. hehe.

No comments:

Post a Comment