Friday 24 July 2009

uncle teksi

aku penah jumpe driver teksi yang sengal. mabok time bawak teksi, bawak teksi laju2, wat muke ketat (kerek) huduh. tapi bukan sume teksi tu jahat/tak beradab/kwanghaja dan yang sewaktu dengannye. buktinye tadi aku tahan teksi, teksi tu stop la depan aku. bile aku cakap nak ke menara see hoy chan, die cakap nak kene isi gas dulu (teksi kan gne MPV) so die cakap mungkin lambat skit sbb nak pegi kg. baru.. erk! aku cakap takmo la sbb aku nak cepat. then aku keluar la balik *tadi aku masuk tros duduk =D* petu aku con't tahan lain2 teksi.

skali teksi tadi reverse kat depan aku berdiri. die offer nak anta..(kene baya la ofkos) *pelik kejap* die cakap bole tapi on the other side la..ok gak la. petu bile da masuk lam kete die cakap cam tak sedap la, sbb aku da duduk *lenkali kalo tahan teksi bukak pintu tros duduk ok. =P* die story2 dngan aku, die baru lepas ambik anak die. pastu ape tah lagi die btau, lupe. ape pon aku bole nampak la die seorg yang baik. mase nak kuar tu die siap cakap, you jangan lintas ok. you naik jejantas. kalo you lintas then lepas dengan selamat mmg u sangat bijak la..*die gelak mse cakap tu, aku pon tegelak gak la..* 1st time jmpe uncle teksi yang sangat sweet~..last skali die cakap, ok lain kali jumpe lagi dengan tank yg penuh. *with smile* how sweet..hehe..aku bukan jatuh cinta ok. (i just break off uWaaaaaaaaa. ok enuf.)

p/s : bukak pintu dan tros duduk bile teksi berhenti. =P

2 comments:

  1. kat area uia uncle teksi ok2 je rasenya.. ntah la. maybe aku kna yg ok kot..

    ReplyDelete
  2. hehe..mgkin la kot..tp xpe..asalkn kite tau yg teksi tu bukan sume nye x baik..=]~

    ReplyDelete