Wednesday 1 July 2009

PhotoFunia fulekk

yuhuuu..seperti yang aku janjikan..aku nak post pic aku yang aku edit guna website. mungkin ade yang da tau, mungkin belum. haaaaaaa yang belum tu meh aku nk kasi tau. sebelum tu meh kite tengok pic yang aku tepek dulu sampai muntah.

aku suke pic ni sebab aku nampak macam model muslimah.


ni aku rase macam michael jackson. pemes.


ni ala2 monalisa. monamuslim =P.


ini model of the year.


ini dah macam iklan tingkap jek.decor bersame huda.


ini syiokk sendiri.


perasan butik sendiri.


macam da sangap sangat sampai mug pun nk letak pic sendiri.


love the way i look.


wah. tepegun kucen bedua tuh tengok aku.


mueheheheh..suda puas muntah? kalo tak puas sile muntah lagi dalam baldi yang disediakan. pic ni sume aku edit kat PhotoFunia nye website. hehe. cam bes. memg bes pun. so kalo korang rase nak perasankan diri memasing sile la yek. hehe.

1 comment:

  1. hi andrew..thx for da comment..
    sy suda ke picjoke.com..
    sangat menarik..
    thx kerana sudi berkongsi..
    rajin2 la comment d blog sy.. ;)

    ReplyDelete