Tuesday 29 September 2009

entry raya tak jadi

salam lebaran untuk sume..cewah, ayat tak tahan..=P
ok aku tau korg mesti ternanti2 entry raya aku kan..yaaaa..belum lagi. =D
oleh kerana aku belum upload lagi pic2 raya aku..so belom bole buat entry raya la..
tapi mood raya ade lagi..itu suda pasti la kan..
harap korg bersabar tunggu entry raya aku ok..
sebelum tu aku hadiahkan cotet2 kat bawah ni untuk korg bace
*macam skrg korg tak membace plak la kan*
tapi puisi kat bawah ni bukan mood raya..
aku rasa mood tenggelam timbul kot..

aku tak rasa aku layak untuk sesiapa
aku bukan seorg yang sempurna
hati aku bukan tak suka
tapi aku selalu berduka
rasa diri tak punya sesiapa
kosong tak berjiwa
suka dan cinta tak serupa
rupa cantik perangai hodoh tak guna juga
bukan aku kata tapi org kata
betul juga
rupa tak menjamin apa2
tak bole bawak masuk syurga
rasa menyesal yang amat menyeksa
semoga ada jalan bahagia
untuk insan bernama huda


ha, kesempatan ni aku nak wish a very happy birthday to emi suhaida basri

yang da msok 24th harini. hihi may ur wish come true my dear friend..luv u..mwahh!!

No comments:

Post a Comment