Monday 14 September 2009

iftar | pizzahut midvalley

hihi..akhirnye tercapai gak niat nak banje cik abang sorg ni. sesampai aku kat mid tu singgah sahur jalan2 tengok sale yang berlambak dah macam pasar lambak je baju2 kat mall tu. dobleh hengget, semilanbleh hengget..50% sale, 70% sale..whoaaa..sangat la murahnye tapi oleh kerana tujuan bukan untuk soping jadi aku pon takde la nak beli ape2. lagi pun takde feel nak soping sakan tahun ni. sebelum die sampai lagi aku da pegi pizzahut tu nak reserve tempat tapi org tu cakap untuk orng islam yang berpuase pukul 6 p.m baru bole masok *nasib baik aku pose arini haha*

jam baru pukul 5.30 p.m mane la aku nak lepak ni. oleh kerana takot tempat tak dapat jadi aku pon berator. nak oder plak tak tau, kang suke2 order die tak suke plak. last skali aku amik je regular set tu. tunggu sampai la pakcik sorg tu datang. kan betul aku cakap taip tadi. sampai2 je die panggil org tu nak tuka oder. mmg la dapat msg yg die bagi tadi tapi aku betul2 kat depan macik yang amik oder tu. aku tanye nk amik tempat dulu die cakap tak bole. aku pon da blur2 time tu. pakai oder jela. petu aku tanye macik tu bole tuka oder tak. die cakap bole, aku pon tibai jela dulu. heh.



syiokk makan pizzahut..hihi




orang tu lagi la, sampai hirup sup dalam mangkuk. hihik




lepas makan main game. hehe 1st time aku enjoy main game kat shopping mall.


p/s : kesempatan ni aku nak mintak maaf kalo ade salah dan silap pada semua tak kire sengaja atau pun tak harap semua dapat beraye dengan meriah. selamat hari raye maaf zahir batin.

3 comments:

  1. tak hajaks aku ek babe. *sob2*

    gurau je. jgn maraaa arr. xmo kacau korang dating :P

    ReplyDelete
  2. saje je xmo ajk ko..bahaha..=D
    elele xmo kaco pulekk..hiks =p
    ala..aritu da jnji nk banje die..
    nt kite kua sme2 ag eh..pas rye k..

    ReplyDelete
  3. pizza made by pizza hut xsedap... :(
    pizza dominos lagi best..

    but side dish by pizza hut lagi sedap dari dominos~

    ReplyDelete