Sunday 6 September 2009

matta fair | iftar

tadi pegi matta fair kat pwtc dengan yana..sonokk sangat kua dengan die. fyi aku 1st time pegi matta fair. lepas tu jumpe kawan die, fareq. huhu he's steward. sham pon ade. kitorg bebuka puase same2 kat kl central. asalnye nak bebuka pizzahut. da lame aku janji nak belanje kawan aku sorg tu tak terbelanje pon sampai sekarang tapi kali ni pon tak terbelanje pizzahut jugak. sorry la manje, lain kali ok? ni aku tepek pic2 yang sempat kitorg snap sebelum bateri cmra aku habis. *gairah sangat snaping, tak sampai satu hari da abis bateri*


aku, yana. pakai tag masing2, pakai mask, jalan.


hensem abang nih. hiks


posing tak tahan..ade macam kat macau x?ahaks!


senyum2..sampai telinga tau.


my bffs, her bff, bff of my bff. how many bff?


look a like?


my daerest bff ever



 
 taken by izyan liyana omar



im on candid camra. heks.


p/s : thx guy, u makes my day prettier, brighter and happier. 

4 comments:

  1. oo..kwn kak yana rupe nyer..konfius kejap td..rase2 bukak blog hudadida tibe2 muke kak yana yg bnyk2..haahaahaha..

    ReplyDelete
  2. ahahaha..izyan liyana omar..
    well known as YAN at teknik
    but i prefer to call her yana..
    *cam sweet gitu.ahak*

    hiks..

    p/s : airland ko bile nk banje kitorg bebuka? =P

    ReplyDelete
  3. aarr airland mana daa? aku tunggu gak jawapan dia nak belanja iftar ni.. leh get together ramai2 budak teknik., xpasal2 je kat blog leh jd pemes. :P

    neway nyeeii, ko pon bile nak belanja akak berdua berbuka ni? ehehe.

    ReplyDelete
  4. hehe..
    a'a ayie..
    bile ag nk banje kitorg..=P

    airland tu bz saje..
    huhu..

    ReplyDelete