Thursday 3 September 2009

Tag 2 [oleh cik orenlili]

1. Apekah pengangkutan yang anda gemari untuk bercuti?
Selalu naik kereta, jarang naik bas, skali2 naik train *skali je pon haha* sume pon bukan aku yang drive..ade gak rase nak drive sndri tapi aku takde lesen..so x kisah lah..asalkan bukan aku yang kua duit haha..*tipu je* as long as aku tak perlu bersusah2 ok la..=]

2. Dalam seminggu, berapa kali anda kerap lupa tentang sesuatu? 
humm.. banyak kali..aku memang seorang pelupe yang bejaye..tapi bukan aku nak macam tu..ingat bole kawal ke kelupaan tu..tak bole tau..*sdih* tapi takpe,asalkan tak memudaratkan diri sendiri dan org lain kan..

3. Harijadi siapa kah yang anda mampu ingat? 
ofkos la fmly and frens..buat mase ni aku takde insan istimewa..takpe yang paling penting aku ingat harijadi sendiri which is today! yeahh hepi bday to me..ahaha tak malu sungguh announce kat sume.. *sile muntah kalo rase nak muntah ye*

4. Boleh berikan sebab?
sebab aku suke ingat bende2 penting untuk org2 yang aku anggap penting dalam hidup aku kerana itu salah satu cara aku menunjukkan yang aku hargai mereka..

5. Jika diberi peluang mengundurkan masa, adakah anda akan cuba memperbetulkan keadaan?
sudah tentu la..sape je yang taknak..i bet sume pon rase macam tu kan..

6. Kenapa? (bagi jawapan dan soklan di atas)
sebab aku da nampak tindakan aku sangat menyusahkan org2 sekeliling aku terutama orang2 yang sayang aku..im so sorry..=[

7. Secara kiraan kasar, berapa umur kah usia blog anda?
secara kasar link ni baru berusia 3 bulan..tapi suda berbloging since november 2007 di link lame..

8. Siapakah rakan blog yang anda mahu mereka buat tag ni?
adik aku amira ramizan, kakak cyberku teratai, Apa Ada Pada Nama dan sume yang ade dalam list blog aku nih..sile la buat eh..kalo anda yang berminat amik je eh..=]

No comments:

Post a Comment