Wednesday 9 September 2009

iftar | ruzz aladdin

hum..cantik tarikh harini..rugi tak kawen harini kan..haha

semalam pegi ampang park lagi. tuka memory card reader, tak bole detect plak..ade org tu cakap sume bende yang aku beli sume rosak. hm, badluck kot. sebelum mandi da keluarkan bahan2 nak masak, balik nanti tak payah la kecoh2 nanti lambat. erm, ingat nak masak ayam dengan sotong. lepas mandi siap2, mama call cakap nak buka kat luar plak. ruzz aladdin. haizz..minat betul tempat tu. sure kaki panjat bukit ade skali sebab mama cakap aunty wana amik. so aku pikir kene balik awal. *kua tak bagitau mama nih* sham cakap sampai terminal bagitau die. hurm. tak jadi masak, simpan sume kat dalam peti sejuk balik. die suh kuar lambat skit leh buka sama tapi die lambat sikiiit je dari mama. kenot la my dear.

smpai terminal die cakap lambat skit. ok. aku pegi tuka card reader dulu la. tapi da tuka pon die tak sampai2 lagi. lambat nye. aku da pusing2 satu ampang park, da letih kaki jalan2. ngantok plak. aku pikir time tu nak balik da. tapi da pukul berape plak. msg mama cakap aku pegi tuka card reader. so, aku stay sampai maghrib la jawabnye. lambat lagi, aku beli CLEO then duduk kat level 1..nasib baik tak ramai org sangat. tapi busan gile..


busan, nasib baik ade CLEO. hp tu memang tak lepas dari mate aku.


pukul 6 baru sampai. hm. tak sempat nak jalan2 cari pasal. die anta aku kat ruzz aladdin. call mama tanye kat mane, diorg kat car wash sebelah. potpet2 jap. tunggu yang lain2 sampai. cakap ngan mama ingat nak suh die join skali. mase pcik usop & mcik fizah sampai tu aku cam segan gak, die pon segan. lain kali jela dear. heee. sian u, da la hanta i kat situ petu u buka sorg2. nanti i banje u pizzahut eh, pomish.

bile sume da sampai, kami ambik makanan masing2. aina banyak makan semalam. hihi.



aku, hana, aunty wana & baby nur airen. gigi aina yg rongak. kalo die tau ni sure die ngamuk. hihi.



mama call abg, bile nak sampai nih. ayah ngan pcik usop da penat unggu waktu bebuka tuh.


abang, usband kak mama, nur airen, hana & papa airen.



tengok budak kecik nih.curik kek aku. air gelas besa, die sorg je. yang lain sume gelas kecik. berhenti kejap sembahyang maghrib.



teh tarik. brape banyak gelas daaa..



hehe aina syiokk makan. bubur caca aku. airen & papanye. aina dan2 je senyum time aku nak snap.



kak mama & husband. sume nak posing ngan airen. hehe. kak mama lawan perut ngan uncle sham. huhu.

No comments:

Post a Comment